close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך להרחיק יונים ממסתורי כביסה לבד

מערכת שורשח תשרי, תשפה10/10/2024

יש חברות המציעות הרחקת יונים במחירים שווים ומחירי מבצע, חפשו אותם והתקינו כבר עכשיו. יונים במסתור הכביסה הם לא גזרת גורל

תגיות:
האם ניתןלהרחיק יונים באופן עצמאי (1)
צילום: freepik

אחד המקומות שיונים הכי אוהבות בדירות הוא מסתור הכביסה שמהווה כוך קטן שניתן להקים בו קן מבלי שיפגע. זה אולי נפלא עבור היונים, אבל עבורנו, מדובר בבעיה גדולה מאוד שמשאירה המון נזקים. במאמר הבא נסביר למה מדובר בבעיה ומהו הפתרון הטוב ביותר להרחקת יונים ממסתור הכביסה.

למה חשוב להרחיק יונים ממסתור הכביסה?
מסתור הכביסה כשמו כן הוא, נועד לתליית כביסה. כשיש יונים במסתור הכביסה, הן מעבירות אל הבגדים שלכם חיידקים המגיעים מהלשלשת שהן מפזרות בכל מקום.

ממעבר לכך, על גוף היונים ישנן כינים הנקראות קרציוני יונים. מדובר

האם ניתןלהרחיק יונים באופן עצמאי (1)
צילום: freepik
במזיק זעיר שחודר לעור וגורם לגרד בלתי נסבל שקשה מאוד להיפטר ממנו.

קן עם גוזלים במסתור הכביסה זה מתכון לבעיות
עוד דבר מאוד בעייתי שמתרחש במסתור הכביסה, זו העובדה כי היונים מקימות שם את הקן שלהן, מטילות ביצים שבעתיד יבקעו מהן גוזלים.

אל הקן מביאות היונים תולעי מאכל עבור הגוזלים הקטנים ובמקרים מסוימים, הגוזלים אינן שורדים והופכים לפגר שמביא עמו ריחות לא טובים, חיידקים ורימות.

איך שלא נסתכל על זה, הימצאותן של יונים במסתור הכביסה הוא בעייתי ויש למנוע זאת ולבצע הרחקת יונים לצמיתות.

איך מרחיקים יונים ממסתור הכביסה?
בישראל תופעת היונים הינה תופעה רחבת היקף ואין כמעט בניין דירות שלא סובל מהבעיה הזו. כמובן שאף אחד לא רוצה לפגוע ביונים ולכן הדרך הנכונה להרחיק אותן היא באמצעות מרחיק יונים מקצועי שיישם שיטות הרחקה שנועדו להציק ליונים ולהבריח אותן, אך לא לפגוע בהן.

כיום נהוגות מספר שיטות הרחקה, אך רק אחת מתאימה למסתור הכביסה ואם מבצעים אותה בצורה טובה, היונים לא יגיעו לאזור זה.

רשת יונים, הפתרון הטוב ביותר ליונים במסתור הכביסה
שיטת העבודה עם יונים במסתור הכביסה מתבצעת בעזרת רשת יונים שאותה מניחים על כל הפתחים של מסתור הכביסה.
לרשת יש חורים צפופים שלא מאפשרים את הכניסה של היונה. היא נתקלת בהם, מוותרת ומחפשת מקום אחר להקים את הקן.

סוגים שונים של רשתות יונים למסתור הכביסה
הרחקת יונים באמצעות רשת יונים היא השיטה הטובה ביותר, אך יש לשים לב שמתקינים לכם רשת איכותית שבאמת תמנע את הכניסה. כיום ישנן מספר סוגי רשתות, כאשר הנפוצות ביותר הן מפלסטיק וממתכת. רשת המתכת נחשבת לאיכותית בין השניים

ברשת המתכת יש ריבועים צפופים יותר, היא עמידה למזג האוויר החם בישראל ואם יש בה חורים שנפערו, ניתן לתקן אותם בקלות באופן נקודתי.

החיסרון של רשת המתכת הוא במחיר היקר שלה, אך שווה להשקיע ולקבל פתרון איכותי לצמיתות. במקרה של רשת הפלסטיק, מדובר על רשת בעלות נמוכה יותר, עם חורים גדולים יותר שמהווה פתרון זול וזמני.

השמש שקופחת על הפלסטיק גורמת לו להישחק ולהיקרע עם הזמן והוא לא ניתן לתיקון נקודתי. ברגע שנפערו חורים, היונים מצליחות להיכנס לתוך המסתור ויש צורך בהחלפת הרשת כולה.

האם ניתן לבצע התקנה עצמאית של הרשת?
התקנת רשת יונים חייבים לבצע עם איש מקצוע שיודע לבצע את העבודה באופן יסודי וצמוד לפתחים של מסתור הכביסה, כמו אבי אביב מרחיק יונים מחברת סטופ יונים שמגיע אליכם עם ניסיון ומקצועיות.

מספיק פתח זעיר שלא חובר היטב ויונים יוכלו להיכנס לתוך מסתור הכביסה. כמו כן, מדובר בעבודה בגובה ויש לקחת משנה זהירות.

האם בכל מקום בארץ ניתן להתקין רשת נגד יונים?
בוודאי! מדובר על פתרון מעולה שמתאים לכל אזור בארץ ולכן יש חברות שמבצעות הרחקת יונים בפריסה ארצית ומגיעות לכל בית או דירה שסובלים מהתופעה.

כמה יעלה לכם להתקין רשת יונים?
התקנת רשת יונים נעה בטווח המחירים של 600 – 1200 ₪. המחיר תלוי באורך הרשת וכמות העבודה.

יש חברות המציעות הרחקת יונים במחירים שווים ומחירי מבצע, חפשו אותם והתקינו כבר עכשיו. יונים במסתור הכביסה הם לא גזרת גורל.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה